fredag, juni 06, 2008

bie stikk

Itte masse stress med forberedelse og utførelse av muntlig medie eksamen, e det greit å gi dokk ett lite innblikk i live mitt.

- Eg blir pisse sur av å sitta på bussen og se passasjerer som sitte aleine i ein to-seter, men sitte i den ytterste stolen, sånn at ingen kan sitta på siå. Av og te sitte de i den innerste stolen, men bruke den andre stolen som oppbevaring for bagger. Vis respekt!

- Eg hate at ein muntlig eksamen ska verr ein eksamen. Folk som kanskje slite med det sosiale, les; ikkje e så flinke å snakka, men allikavel kan marr enn de fleste på området kan risikera å få ein dårlig karakter.

- Folk som ikkje har kroppsbygging i det heila tatt t å få seg ein 5er i styrketest blir nedsatt i gymkarakter.

- Hate at eg sa ja t å jobba fra 7.00 - 15.00 i mårå, men av og te e eg dust!

7 kommentarer:

cathrine sa...

i still love you!!!

Anonym sa...

eg elske når du sutre eg

Teh Preacher sa...

bie stikk?

snusmumriken sa...

sko egentlig varr stikk bie, blei så sykt irritert av ein som va inne på romme mens eg prøvde å skriva.

Anonym sa...

slutt å grin om gymkarakteren. du leverte ikkje egentreningå!

snusmumriken sa...

... som e min feil.. e det min feil at eg har ein ufattelig spinkel overkropp?

cathrine sa...

haha ishe så goe på smiskingå leifus?? eg leverte ingenting i gummen å fekk alligavel 5. ;P men du e kanskje feil kjønn...